tisdag 26 januari 2010

Tre


7 kommentarer:

  1. Vilken koncentration! Färgglad och fin...funderar om möjligtvis bilden skulle varit bättre om vänster hands fingrar inte var 'avskurna', då det stör mitt öga på nåt sätt...

    SvaraRadera
  2. Ja, det hade kanske varit bättre... I och med att man tittar på det som är skarpt i bilden, vilket ju är kritorna, och fingrarna slutar mitt i kritan, liksom.. Jag har kollat lite på mina andra bilder som jag tog just då men det är alltid nåt som är lite tokigt ur kompositionssynpunkt, så den här får representera ändå :-)

    SvaraRadera
  3. att fota barn är svårt.. man får vara snabb som attans.. jag gillar fotot mkt..
    kramen

    SvaraRadera
  4. En solklar trea! Barn och djur är väl typ det svåraste man kan fota, de har ju ofta lite svårt att ta instruktioner. Dessutom ska såna bilder inte vara för regisserade heller.

    SvaraRadera
  5. Helt klart en trea, och helt klart en fin bild på ett barn i full koncentration!!

    Ha det gott!

    annette

    SvaraRadera
  6. Näää, han är snart 1,5.. om två månader iaf :-)

    SvaraRadera