söndag 3 januari 2010

Leksak

6 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild! Du har lyckats riktigt bra med skärpedjupet!

    SvaraRadera
  2. Å, allas våran Prusiluska! :) Fin bild med härliga färger och fint skärpedjup.

    SvaraRadera
  3. Ha-Ha! Vilken störtskön bild!!! :-D

    Tack för kommentaren i min blogg! :-) Mmm, ett macroobjektiv kan man garanterat ha väldigt roligt med. Jag har inte skaffat mej ett riktigt sådant (ännu!), men jag har en närbildslins iallafall - och sommarhalvåret tillbringas till stor del omkringkrypandes i den lägre markvegetationen! :-D

    /AnnaKK

    SvaraRadera
  4. PS! Fick logga in med mitt Google-konto för att kunna lämna kommentar. Men aktiva blogg finns här: http://handerblandander.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Härlig bild!
    Jag tänkte oxå försöka hänga på, vi får väl se ut det går *fniss*
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar bild, störtskönt perspektiv och perfekt skärpedjup!

    SvaraRadera