lördag 30 januari 2010

Januari

6 kommentarer:

  1. Vilken vacker plats!! Hoppas man får se den förändras med tiden...

    SvaraRadera
  2. Ja, just det... Temat januari får man kanske sätta fart med nu - idag är det visst den siste! :-)

    Läser kommentaren ovan, och det är ju en fin idé att ta bilderna till månadstemanen på samma ställe, så man kan följa årstidernas skiftningar och så där också genom dem.

    Ha en fin söndag! :-)

    SvaraRadera
  3. Jag hade egentligen tänkt ta bild på månaderna på samma ställe, här hemma, men så blev det lite bråttom med just januari, så jag tänkte ta nästa hemmavid och mars på samma som denna.. och så växelvis under året, förutsatt att jag jobbar vidare i Helsingborg under hösten, annars orkar jag nog inte åka dit och ta kort :-)

    SvaraRadera
  4. åh .. här blir lummigt sen kan jag ana.. och jag håller tummarna att du blir kvar i Helsingborg så vi får se denna bild förändras.. =) tänk hösten med dess färger.. *nej jag längtar inte dit än, men den kommer ändå.=)*
    ha det gott
    kramen

    SvaraRadera
  5. Tänk när det börjar komma löv på träden!
    Fiffigt att ta bilder varannan gång på olika platser. Fast jag håller mig nog till en, jag blir så lätt förvirrad annars! ;0)

    SvaraRadera
  6. :D Kanske nån uppdatering nu som då, i alla fall! Själv har jag inte än hittat den perfekta platsen för månadens bild...har en i tankarna, men måste fundera lite än ;D ...viktigt beslut! lol

    SvaraRadera