onsdag 6 januari 2010

Kamera


8 kommentarer:

  1. Snyggaste kameran ever seen! Vill också ha - det är väl en sådan man kan hålla på att tappa och greja med också.

    SvaraRadera
  2. Ja, precis, Tappa, släng i väggen.. allt funkar :-)

    SvaraRadera
  3. Ja, och en riktigt snygg sådan också. Undrar lite varför min kamera är så svart och tråkig nu... ;)
    Fint foto på den lilla fotografen. :)

    SvaraRadera
  4. Någon som vill göra som de vuxna måntro;-))
    Kikar runt bland andra 365:are för att kolla läget lite!

    SvaraRadera
  5. Absolut den sötaste lilla fotograf jag set!
    att sen kameran är söt den också är en bieffekt.

    SvaraRadera
  6. Cute!!! I've been thinking I should get a real camera for my daughter since she seems to have caught the interest already (she's 3, so mamma is still someone to want to be like) :D
    Snyggt jobbat!

    SvaraRadera
  7. Sicken söt kamera - och gullig liten fotograf! :-)

    Påminner mej om en konsert jag var på i somras - Rix FM Festival i Kristianstad. Hade en liten tjej framför mej, som satt på sin förälders axlar och fotograferade EMD med troligtvis en lika dan kamera. Det såg så sött ut att jag inte kunde låta bli att ta ett smygfoto på henne... :-)

    SvaraRadera
  8. hihi.. att det finns såna ... en sån skulle jag behöva ha som är så klumpig.. hehe..
    ha det gott..

    SvaraRadera