fredag 8 januari 2010

Nytt


*studsar av lycka*

12 kommentarer:

  1. Hallå där, ett nytt Macro köpte jag förra året och jag måste säga att det är en fantastisk upplevelse att fota med det,lite svårt ibland att få skärpan rätt, men varför skall den alltid vara där andra tror den skall vara;)

    Grattis och hoppas Du får mkt roligt med det!

    Ha en skön fredagskväll

    annette

    SvaraRadera
  2. tro fasen det, och jag är grön av avund! ;o)

    SvaraRadera
  3. ojojoj... en sån hade inte varit fel!
    ha det gott

    SvaraRadera
  4. Ser fram emot bilderna framöver!

    SvaraRadera
  5. *inge avis alls - å ljuger så jag blir blå*

    Skoj med nytt objektiv! Ser fram emot bilder sen =)

    SvaraRadera
  6. kanske skulle ha varit under 'grön' temat... ;D

    Grattis...blir kul att se fotona!

    SvaraRadera
  7. det känns som att det kommer ta ett tag innan jag bemästrar det här, men jag hoppas att när våren kommer så ska skärpan vara på rätt plats ;-)

    SvaraRadera
  8. Det förstår jag att du gör! :-) Är det 100 mm´s-modellen??

    SvaraRadera
  9. Förresten... :-) Vilken modell av kamera skruvar du fast i andra änden av objektivet!?

    /Nyfiken i en strut - AnnaKK

    SvaraRadera
  10. Looks Good! Ready
    to see it in action!
    Todd

    SvaraRadera
  11. Tycker att du gör helt rätt i att satsa på bra optik! Det kvittar hur bra kamera man har om man inte också har bra objektiv. :-) Jag började med en Canon 450D och köpte mej sen en Canon 40D när den modellen började hota försvinna från marknaden. (Vet inte om det går att köpa den ännu - kanske!? Men jag tror inte den tillverkas längre). Använder båda två, så det är väl ganska optimalt faktiskt!? :-) Så behöver jag inte hålla på att byta objektiv i tid och otid - det går ju snabbare att ta en annan kamera bara. He... (Om man nu alls måste försvara att man har två hus!? Fniss!).

    SvaraRadera
  12. Ååååå så fint. Och jag är inte heller det minsta avundsjuk. ;)

    SvaraRadera