söndag 17 januari 2010

Hund

8 kommentarer:

  1. WoW, den hunden är så söt, mina föräldrar hade två av den rasen när jag växte upp, dom är så fina!

    Vad Du varit flitig, eller oxå är det jag som inte varit flitig vare sig med egna bilder eller att titta hos Er andra senaste dagarna;)

    Ha en skön söndagskväll!

    annette

    SvaraRadera
  2. H*n ser ut att vänta på belöningen/mutan för att ställa upp på bild. ;0)

    SvaraRadera
  3. Yvonne - såå sant! :-D

    annette - jag har nog varit rätt så flitig ;-) Jag går inte gärna ut med kameran i det här omväxlande slaskiga/kalla vädret, så det blir mycket inne-teman så här i början :-)

    SvaraRadera
  4. åh så fin.. härligt med ett öra upp och en ner..
    ha det gott..
    kram

    SvaraRadera
  5. Å, vilken söt vovve...om jag skulle gissa, så skulle jag säga det är en hona...men endast för h*n ser så feminin ut med sitt halsband :D

    SvaraRadera
  6. Det var en han, tror jag... :-) Vänners hund och jag trodde han hette Fido, men det var nåt annat, typ Trido eller jag vet inte :-D Fin var han i alla fall och när han inte ville bli gosad med utan fick lite mutor kunde jag ta några kort med :-)

    SvaraRadera