tisdag 4 maj 2010

Gunga

4 kommentarer:

  1. Vilken koncentration och beslutsamhet man kan utläsa i hennes ansiktsdrag - och det är nog bra, för hon tänker säkert gunga både högt och länge och INTE trilla av. :-)

    Jag har startat upp en ny blogg för några dar sen, och du är så klart hjärtligt välkommen att hälsa på i den. :-)

    Ha det fint!!!

    SvaraRadera
  2. Tänk så roligt det är att gunga egentligen, det borde man göra oftare. Fast barnen på lekplatserna skulle kanske inte tycka det var så roligt om alla "tanter" tog upp deras gungor! ;0)

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Gillar verkligen skärningen, och passar jättebra som s/v...

    Brukade vara som fastklistrad på gungan då jag var liten (då jag inte satt i nåt träd, dvs)...tyvärr har jag börjat lida så hemskt av 'åksjuka' i mina äldre dagar, så nu kan jag knappt se på då mina barn gungar...o verkligen inte gunga själv :(

    SvaraRadera
  4. Jag var likadan, jag älskade att gunga och att åka karuseller.. men nu, som du säger Tezzie, kan jag knappt titta på när andra gungar utan att själv må illa. det är riktigt tråkigt faktiskt, jag blir alldeles yr och illamående...

    SvaraRadera