torsdag 20 maj 2010

Galen, Liten

Aldrig att jag själv skulle kommit på tanken att faktiskt bada i Rövarekulan. Det hade mina föräldrar nog inte tillåtit på åttiotalet... Numera är det ju barnen som bestämmer (?) och jag kunde inte avråda när nu dottern hade packat resväskan (!) inför utflykten. I den var visserligen bara baddräkten, men det räckte gott och väl, och den tokiga ungen hoppade i! Hon var galen av lycka!

Lillebror är dock för liten för att packa sina egna badkläder, alltså sprang han rakt ut med skor, strumpor och byxor... Och här hade jag varit lite förutseende så jag hade extrakläder med... Men det var liksom ingen mening att sätta på dem direkt, utan det var bara att låta ungarna spring som de ville. Och faktiskt var det inte jättekallt i vattnet, som tur var.

2 kommentarer:

  1. Haha, packat resväskan för att åka och bada! Jättegulligt, och helt galet låter det ju att bada nu. Om jag ska bada ute ska det mycket till, typ 35 graders värme i flera veckor. :D

    SvaraRadera
  2. Gulligare än så blir det knappt!...love the saggy diaper bum ;D

    SvaraRadera