söndag 23 maj 2010

Band

4 kommentarer:

  1. Yes! Tack för hjälpen och länken till texas..vaddennuva, det är riktigt skoj med actions och jag är verkligen kär i den här "seventies" :-)

    SvaraRadera
  2. Men så smart, ett sånt här band hade jag inte ens tänkt på!

    SvaraRadera
  3. Kul du klurade ut hur man gör! Jo, tycker själv riktigt mycket om "seventies", men hamnar till att minska opacity lite imellanåt då det kan bli lite för kraftigt. Gillar åxå Soft Faded för lite liknande effekt, och för bilder man vill ha starka och färgglada (fast inte FÖR mycket) så funkar Boost bra :D Have fun...ser fram emot ytterligare underbara foto!

    ps. Har du nånsin lust att byta email adresser, så får du gärna kommentera på en gammal post (äldre än 3 dagar) på min blog, vilket gör att jag måste förhandsgranska...du kan då lämna din email adress, vilket jag då INTE publicerar men kan notera addressen och sedan skicka post åt dig så du får min adress. Lite invecklat, men jag vet inte nåt annat sätt att byta addresser utan att visa hela världen vem vi är ;D . Om du vill, dvs...förstår om du vill fortsätta på detta mera anonyma sättet! (eller om du har enklare förslag...jag har inte helt förstått hur allt detta blogspot/blogfrog grejset funkar LOL)

    SvaraRadera