lördag 10 april 2010

Vild och galen

(jag ser att jag suddat lite obra)

6 kommentarer:

  1. Vad härligt att kossorna redan fått komma ut!
    Hoppas kunna vara med när de släpps ut i min närhet;-))

    SvaraRadera
  2. haha! Där var det glada kossor :D

    (som 'texture teacher' känns det som jag borde ge feedback: kan ha dragit ner på opacity, för en mer blandad effekt...o, ja, suddningen ger en lite för stark kontrast o kan ha varit mjukare. MEN bra ändå, och snygg texture hittade du!)

    SvaraRadera
  3. De ser verkligen helt galna ut de där korna! Antar att man skulle känna så själv om man stått inne i flera månader!

    SvaraRadera
  4. Undrar när kossorna får springa ut här i trakten, dom ser ju faktiskt helt "galna" ut.
    Kan inte så mkt om bildbehandling, jag gillar bilden, tycken den påminner om ett mkt gammalt foto!

    annette

    SvaraRadera
  5. Har du varit och tittat på sånt där ko-släpp!? :-D Härlig fart och fläkt!!!

    SvaraRadera