onsdag 7 april 2010

Många poster

Om ni tycker att jag postar många bilder just nu så beror det nog på att jag gör det. Postar mycket alltså. Jag har räknat ut att jag ligger ganska mycket efter med mina foton just nu så jag försöker komma ifatt någorlunda. Därav två om dagen istället för ett.

Ni som gissade på de där runda tidningspapperstäckta ballongerna.. Någon gissade rätt på att det var piñator vi gjorde. Tyvärr (?) får man inte se det färdiga resultatet för det var inte så snyggt, det blev en blå gris som vi slog sönder på mammas födelsedagsfest. Den andra ballongen/piñatan är ännu så länge odekorerad och förhoppningsvis gör vi ett snyggare jobb med den så småning om.
Kul var det i alla fall, både att göra (uppblåst ballong, rivet tidningspapper och tapetklister) och att slå sönder :-)

Hörrni.... Våren är här!

3 kommentarer:

  1. Producera på Du, tittar så gärna på alla bilder men hinner inte kommentera alla! Gillar verkligen Dina bilder senaste tiden, mkt fina kort på barn som upptäcker våren på sitt sätt, härligt dukat påskbord och så Din mammas födelsdag, hon uppskattade säkert överaskningsfesten!

    Ha det gott!

    annette

    annette

    SvaraRadera
  2. Det står väl inte i reglerna hur många man får publicera på en dag... Man skulle väl tekniskt sett kunna vänta till sista dagen och lägga in 365 inlägg på raken! :D

    Jag låg efter från start, sen kom jag ifatt, och sen hamnar man lite efter. Då kan det ju bli flera inlägg samma dag och det tycker jag inte gör något.

    SvaraRadera
  3. Bara härligt med dina fina bilder!

    Kul med piñatas...fast OJ va jobb det är! Har just lagat 2 st. för pojkens kalas...hittade lite mer miljövänligt recept, med mjöl o vatten istället för tapetklister; funkade hur bra som helst!...blev inte heller så många foto, men mest pga tidsbrist!

    SvaraRadera