onsdag 21 april 2010

Reflektion

Jag, så som mina elever ser mig.... 

6 kommentarer:

  1. Helt underbar bild! Är fotografen inlagd eller är den bilden i ögat "på riktig"?

    SvaraRadera
  2. Tack hörrni :-)

    Jerker - Det är på riktigt. En av mina elever ville att jag skulle ta kort på hennes öga, så då gjorde jag det med macroobjektivet. Visade sig att jag syntes rätt bra där i, när jag kom hem och ja in bilderna på datorn :-)

    SvaraRadera
  3. Speglingar av alla slag är läckert - men det var kanske inte just det som din elev förväntade sej av detta foto!? ;-)

    Så klart du ska våga dej i närkamp med en myrstack nån gång - det bara måste man när man har macroobjektiv! De är mycket intressantare att studera än vad man tror, myrorna. Reta inte upp dem bara! :-D

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart foto! ...vackert blå öga, och kul att fotografen speglas så fint :D

    SvaraRadera