måndag 22 mars 2010

Vågig

4 kommentarer:

  1. Mmm, det kan tänkas att man blir mer "vågig" i flock när det gäller gatufoto!? :-D Å andra sidan verkar det också som om man blir "vågigare" för varje gång - så det gäller egentligen att bara våga första gången, och sen flyter det lixom bara på!? :-D

    SvaraRadera
  2. Åh...gillar vågor! Härliga färgtoner och ljus...men tycker det saknas något (men vet inte vad). Ögat liksom söker nåt att fastna på. Kanske om det där plasket i höger hörn hade helt fångats och fick en 'viktigare' plats i bilden...typ...eller?

    SvaraRadera
  3. Det ser lite halt ut där, du halkade väl inte i när du fotade? :D

    SvaraRadera
  4. Yvonne - Det var inte så halt just dit jag klättrade, turligt nog :-)

    Tezzie - ja. Jag förstår hur du menar. Jag fick en med med splash till höger och nu när jag tittar på den ser jag att den är bättre just för att man har något som hindrar ögat att vandra runt. Fast den blev så klart lite suddig ;-)

    SvaraRadera