fredag 19 mars 2010

Oj, jag har ju glömt!

[utmarkelse.jpg]
Jag har ju fått en sån här fin award av min kära fotoblogskompis Tezzie. Hon skriver så här:




The Sunshine Blog is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. 
The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.


Det är så himla snällt, min första award för något nånsin, tackar och bockar! Problemet för mig är att jag faktiskt inte aktivt följer så många bloggar, och de jag följer har redan fått denna award av andra. Så jag bryter lite mot reglerna och ger denna award till två bloggare som jag verkligen tycker sprider sunshine. Jag må vara dålig på att kommentera, men jag läser flitigt!                                      


*trumvirvel*

2 kommentarer:

  1. Men naaaaw.. hemlis, jag visste inte ens att denna blogg fanns!! TACK så hjärtligt, jag blir rörd!!
    Kramar hårt!!

    SvaraRadera
  2. Åh tack! Så glad jag blir! :0)

    SvaraRadera