söndag 7 mars 2010

Tillsammans

5 kommentarer:

  1. Åh, vilken snygg och stämningsfull bild! Kompositionen är klockren och jag gillar de lite avmätta färgerna som nästan gränsar mot det monokroma. Vanligen är jag inte förtjust i utfrätta himlar men här funkar det perfekt- ger verkligen en känsla av oändlighet! Mycket bra fångat!

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att de har varandra, det ser så ödsligt ut!

    SvaraRadera
  3. Åh, ja...vilken underbar bild! Själv skulle jag kanske ha cropped den lite för att ta bort på botten och höger sida, tror ankorna skulle inte märkas som i mitten då, och ögat skulle fastna direket på det söta paret på bryggan :D. Men, annars gillar jag redigeringen grymt!!!

    SvaraRadera
  4. Tack ni!
    Nollan - det är alltid kul att få en kommentar, du har alltid så genomtänkta .. tankar :-)

    Yvonne - tycker du? ;-) Jo, lite ödsligt kanske, men jag tycker nästan det känns som sommar.

    Tezzie - ja, jag håller med dig om att den kanske skulle beskäras lite i underkant, men inte det tomma till höger, det gillar jag! ;-)

    SvaraRadera
  5. Tycker väldigt mkt om dessa bilder, helt i min smak som jag tror Du förstår, så stämmningsfulla!

    annette

    SvaraRadera