fredag 5 mars 2010

Oj, vad stort!

Jag har länge tyckt att bilderna var väldigt små, så ikväll tog jag mig tid att ta reda på hur man gör för att få dem större. Genast blev allting gigantiskt stort! Det känns som att bilderna helt tar över hela sidan, och det känns verkligen jätteovant för mig som är van vid att ha allting väldigt minimalistiskt. Samtidigt tänker jag att det är ju faktiskt för bilderna som jag har denna blogg, så kanske de ska få ta stor plats då? Det gör å andra sidan så att jag känner lite mer press på snygga bilder, vilket jag inte är säker på att jag kan leverera. Jag är fortfarande väldigt mycket på nybörjarstadiet här... Jaja. Stort är det och stort får det fortsätta vara!

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Gillar det stort :D O visst kommer du kunna 'leverera'!...fortsätt bara som du har gjort hittills :D

    Störde mig själv länge på egen blogg...kunde inte förstå hur andra med (tydligen) samma layout som min kunde ha så stora fina bilder och jag bara pyttesmå. Samma som dig, satte jag mig vid datorn en dag och klurade ut det hela. Oj, vad man kände sig nöjd då man 'data programmerade' på egen hand (alltså utan gubben som e typ data expert ;D)

    SvaraRadera
  2. Men det blev väl jättebra när nu hela bloggen är till för just bilderna! Jag kör ju en "allt-i-ett-blogg" så då får det bli lite mindre bilder. Istället tvingar jag alla som eventuellt vill se bilderna ytterligare något större att klicka på dem. ;0)

    SvaraRadera