onsdag 17 februari 2010

Ursäkta alla blommor

Ja, ni får ursäkta alla blommor och annat som man hittar inomhus. Jag avskyr snö och kyla (som säkert flera av er vet vid det här laget) och jag vägrar gå ut och fotografera sånt jobbigt. Jag skulle bra gärna vilja ha ett ljustält nu när jag ändå bara är inne hela tiden, men det får jag nog fortsätta drömma om ett tag. En egen ministudio hade också varit skoj, men... Istället fortsätter jag fotografera blommor lite här och var i dåligt ljus. Men det är kul det också!

5 kommentarer:

  1. Blommor är väl fint, så det behöver du inte ursäkta dig för. Själv fortsätter jag envist att ta foton både utomhus och inomhus, men jag har ju hund så jag måste ju ut oavsett vad jag tycker om vädret. ;0)

    SvaraRadera
  2. Så klart du ska fortsätta att fota det du vill och känner för - och jag tycker du får till ett jättefint mjukt och trevligt ljus i dina bilder! :-) Ingen ministudio i världen ger dej lika fint ljus som det som du kan få in genom ett fönster mitt på dagen - så när du nu har möjlighet att använda dagsljuset så är det ju lixom bara att tacka och ta emot för att det är lite mulet så du slipper hårda skuggor, irriterande blänk och så där! :-D

    SvaraRadera
  3. Fortsätt Du att fota alla blommor Du kommer åt inomhus, fota ute nu är ju så "själsdödande", älskar Dina blombilder, Du får fram så vacker känsla i Dina blombilder.
    Rosorna i inlägget innan har jag njutit av en lång stund!

    Ha en bra lördag!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. fota du blommor.. gör absolut inte nått.. =)
    må så gott
    kramen

    SvaraRadera
  5. Du är så uppfinningsrik så fortsätt att fota inomhus.
    När min lampa är klar så kommer det en bild på den:

    SvaraRadera