onsdag 24 februari 2010

Pasta

5 kommentarer:

  1. Men så hungrig jag blev nu, bara av att se okokt pasta!
    Själv har jag försökt göra ett par nya inlägg idag, men blogger är dum mot mig, h*n vill inte ge mig tillgång till texteditorn. :(
    Jag som skulle lägga ut lite färgglatt!

    SvaraRadera
  2. Wow! Häftigt! Gillar de avbrutna endarna...tror aldrig jag har tittat så noga på pasta förut :D

    SvaraRadera
  3. WoW så snygg pastan blv i macro, aldrig tänkt på att det var ngt som gick att fota!Min svart "figur", var svartklädd, lekte bara lite i med ljus och kontrast, testa får Du se med ganska så enkelt när man kommer på det, svårt att förklara, men det går inte med alla bilder.

    Ha en skön kväll!

    annette

    SvaraRadera
  4. Den här vinkeln på pasta blev jag mycket förtjust i. Kul och nytt, i alla fall för mig.

    SvaraRadera
  5. Blah blah--so you like PASTA!

    Move on!

    SvaraRadera