fredag 5 februari 2010

Bubblor

6 kommentarer:

  1. Wow! Otroligt fin skärpa...fina former, härligt ljus. Mycket fint...

    SvaraRadera
  2. Så fin! Jag fick oxå ut en bubblor bild idag, men nu har jag ju lust att ta bort den och göra en annan, din är bra mycket bättre!

    SvaraRadera
  3. Oh, vilka fina bubblor du fick till. Vad är det för bubblor och hur fick du till bilden?

    SvaraRadera
  4. Tack :-)

    Bubblorna är luftbubblor som bildades när jag arrangerade mina tulpaner ;-) (alltid dessa tulpaner *S*) och vasen är den på bilden "skuggor" så där är liksom ränder i glaset som ger det där randiga ljuset. Det gröna är stjälkarna och så har jag använt mitt macro-objektiv :-)

    SvaraRadera
  5. Så läckert att få fram dessa bubblor så där lite på köpet när tulpanerna arrangeras.

    annette

    SvaraRadera