lördag 31 juli 2010

Virusvarning..

Hej där ute!
Jag får en virusvarning när jag ska gå in på sidor som har länkningar till livetmedleran, och feg som jag är så avbryter jag då istället för att fortsätta. Det var likadant här, jag kunde inte gå in på min egen bloggsida när jag hade länkat, vilket är jättetråkigt för hennes sida är ju en sida jag brukar besöka. Men om ni undrar varför jag inte skriver några kommentarer hos er längre så beror det alltså på detta. Kanske är det inget virus alls och då känns det lite dumt, men som sagt, jag har inte vågat chansa.


I övrigt ligger jag fem poster back denna månaden. Sen är det sista juli också, så det kanske blir massposter ikväll om jag har någon energi över... Och om jag har några bilder som jag tycker passar in någonstans... Om inte, så ses vi i augusti!

:-)

2 kommentarer:

  1. Oj, va synd! Inte kul, det där med virus. Har tagit bort länken från min sida (vilken gör mig ledsen, för jag gillar verkligen hennes blogg!)...lägger tillbaka då viruset försvinner :D

    SvaraRadera
  2. Skumt! Jag har då inte fått några varningar, och mitt Norton brukar säga till om allt.

    SvaraRadera