onsdag 14 juli 2010

Arg

Ångloksfärd mellan Brösarp och St Olof på Österlen.

Det irriterade min något enormt att alla människor skulle fotografera allting hela tiden, och framförallt att de inte kunde ta tre steg tillbaka när de redan stått där i ett par minuter... Man kan väl ge alla chansen till bilder utan fula människor på? Det gör mig arg, för jag försöker faktiskt vara hänsynsfull mot andra.... Faaaast, jag kanske skulle sluta med det, så får åtminstone jag fina bilder? Den här SKULLE varit "ånga" men nu blev jag så arg när jag skulle fixa bilderna så nu fick den bli just det istället.

1 kommentar:

  1. Fattar precis hur du menar...driver mej tokig då folk inte har nån hänsyn för andra, utan bara står kvar...liksom att jag skulle vilja ta kort med dom i! Hatar speciellt när de står kvar och STIRRAR DIREKT IN I MIN KAMERA...aaarrrrghhhh!!! (whew...feel a little better now ;D)

    SvaraRadera