fredag 17 september 2010

Byst

6 kommentarer:

  1. Smart lösning! Å redigeringen är mycket tilltalande.

    SvaraRadera
  2. Finemang!! Stressar själv lite över just detta tema ;D

    Stort (försenat) grattis till J2! Hoppas han hade en kul dag...o att du överlevde utan att blivit allt för trött (själv har jag inte hämtat mig helt än! LOL)

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Här hade jag ju väntat mig RÄTT mycket mer spännande bild av någons byst :D

    SvaraRadera
  4. Jag har funderat på att leta reda på någon bystig staty på stan men jag orkar inte, och när det här fina frimärket kom blev jag glad :-)

    Tezzie - han fyller på torsdag, så än är jag inte utmattad, men det kommer nog ;-)

    Jerker - jag funderade på att ta kort på min egen byst, men jag misstänker att det inte heller hade varit särskitl upplyftande ;-D

    SvaraRadera
  5. Hahaha du hade fått be Patrik om hjälp med att lyfta i så fall :D

    SvaraRadera
  6. Ha! Trodde jag läst att det var nu i torsdags...nå, då får jag komma ihåg att gratta nästa vecka istället!

    SvaraRadera