onsdag 4 augusti 2010

Förbannad

Jaha, vad är hon nu förbannad över då, kan man fråga sig?
För en gångs skull tar jag tag i ett av alla projekt som ligger och väntar. Jag har till och med fått låna mammas gamla symaskin eftersom min egen är [många svordomar] kass. Jag syr. Jag lägger barnen. Jag sätter mig för att fortsätta sy. Och preciiiis som vanligt när jag syr börjar det krångla. Nejdå, inte maskinen, den är hur snäll som helst mot mig, utan något annat. 
Man ser det på bilden, så en liten gissningstävling kanske...? 
Varför är Therése förbannad? 
(fast egentligen är jag inte så förbannad, mest trött)

3 kommentarer:

  1. Vinnare är *fanfar* Yvonne!
    Där ser man hur många som tittar in på bloggen ;-)
    (ska jag säga som inte har tid att titta in hos andra)

    SvaraRadera
  2. hehe...typiskt, kan man bara säga!

    SvaraRadera