fredag 10 december 2010

Kändis

Jag vet, det är en skitdålig bild. Egentligen skulle jag kunnat ha en bild på oss tillsammans, mig och Isabelle McAllister, eftersom jag stog en meter ifrån henne både före och efter den här föreläsningen, men eftersom jag är töntigt blyg när det kommer till sånt härnt, att prata med folk som jag faktiskt inte känner, så blev det en kass bild med mobilkameran. Hon är dock grymt rolig som föreläsare, ska ni veta, så om ni får chansen någon dag ska ni absolut gå och lyssna!

2 kommentarer:

  1. Jag håller helt med dig. Det var Isabelles föreläsning på 4Good som fick mig att be henne medverka i nysläppta boken "Mediababe-nio steg till framgång med hjälp av media".
    Tio stjärnor ger inspiration och karriärråd däribland Isabelle McAllister, Dr Åsa, Blondinbella, Blossom Tainton, EU-minister Birgitta Ohlsson, RFLS ordf Ulrika Westerlund, stå upp-komikern Karin Adelsköld med flera.

    För smakprov www.mediababe.se

    SvaraRadera
  2. Jag skulle heller aldrig våga ta bild på en kändis på nära håll. Tycker faktiskt inte ens om att fota människor alls, kanske beroende på att jag inte själv gillar att vara med på bild. Jag tycker din bild är en bra tolkning av temat. Oftast är man ju på ett visst avstånd från kändisar.

    SvaraRadera